Skylink | Freesat | PODPORA | Servis Elektroniky | Satelitní Obchod | Hlavní
Obsah fóra satelit satelit
forum vyjadřuje názory uživatelů gsmobil.net s tímto forem nemá nic společného
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 
Novinka od německého výrobce Octagon nejlevnější přijímače Enigma2.

SmartMouse/Phoenix - IC PROG, NEJDE VYČÍTAT!!!

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra satelit -> Programátory
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
TechniX



Založen: 20.11.2007
Příspěvky: 151

PříspěvekZaslal: ne prosinec 07, 2008 10:22 pm    Předmět: SmartMouse/Phoenix - IC PROG, NEJDE VYČÍTAT!!! Citovat

Čau, postavil jsem si programátor SMARTMOUSE-PHOENIX 3,5MHz + 6MHz, už jsem ho vyzkoušel a funguje bez problému, ale vada je že když chci vyčíst, smazat, zapsat data například z PIC16F84 tak to dělá jako že to něco dělá, ale ve skutečnosti nic Crying or Very sad Když vyčítám tak se to nikde nezměnilo jen 3FF 3FF 3FF atd... A zapis nejde! Zkoušel jsem to pod WIN XP nejde! Přepínal jsem PH a SM mod, 3,5MHz i 6MHz a nic Sad Zkoušel jsem to pod WIN 98 SE a taky nic, strávil jsem už u toho dní nastavováním programu a nic nejde a přitom v ostatních programech mi jde bez problému, pokud někdo ví jak IC PROG verzi 106B nastavit tak dejte vědět Exclamation Děkuji Idea
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
admin
Site Admin


Založen: 14.10.2004
Příspěvky: 4489
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: ne prosinec 07, 2008 10:59 pm    Předmět: Re: SmartMouse/Phoenix - IC PROG, NEJDE VYČÍTAT!!! Citovat

programatorem Phoenix neni mozne vycist procesory PIC,na to je potreba programator ludipipo,nebo podobne...

TechniX napsal: