Skylink | Freesat | PODPORA | Servis Elektroniky | Satelitní Obchod | Hlavní
Obsah fóra satelit satelit
forum vyjadřuje názory uživatelů gsmobil.net s tímto forem nemá nic společného
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 
Novinka od německého výrobce Octagon nejlevnější přijímače Enigma2.

Panasonic a Skylink

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra satelit -> Ostatní
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
DJDave



Založen: 16.11.2005
Příspěvky: 365

PříspěvekZaslal: pá říjen 08, 2010 9:52 am    Předmět: Panasonic a Skylink Citovat

VYJÁDŘENÍ SPOLEČNOSTI PANASONIC
KE ZMĚNĚ TECHNICKÝCH PARAMETRŮ SATELITNÍHO VYSÍLÁNÍ

Dne 29.9.2010 došlo k navýšení datového toku ve vysílání HDTV programů satelitní služby Skylink. Někteří majitelé televizorů značky Panasonic se mohli po této změně setkat s problémy při příjmu programů, kterých se tato změna týká. Tyto komplikace společnost Panasonic nezpůsobila a její televizory korektně zpracovávají satelitní signál v souladu s platnými standardy pro vysílání v EU, tedy i v ČR a SR.

Společnost Panasonic nabídne pomoc všem majitelům televizorů Panasonic, kterým změna technických parametrů provedená provozovatelem vysílání satelitní služby Skylink znemožnila příjem satelitního vysílání některých programů. Konkrétně se jedná o majitele těchto modelů vyrobených v roce 2009: TX-P54Z11, TX-P46Z11, TX-P50V10, TX-P42V10, TX-L37V10, TX-L32V10, TX-P46G15, TX-P42G15, TX-L37G15.

V současné době hledáme ve spolupráci s provozovatelem vysílání satelitní služby Skylink technické řešení, které by u výše uvedených modelů z roku 2009 umožnilo problém s přechodem na nové parametry modulace vyřešit.

Návod na to, jak postupovat a na koho se obrátit při výše uvedených obtížích, bude uveřejněn v nejbližších hodinách na našich stránkách.

Modely vyrobené v roce 2010, tzn. všechny aktuálně prodávané modely s integrovaným satelitním tunerem, jsou schopny signál Skylinku i po provedených změnách přijímat. Plnou kompatibilitu a bezproblémový provoz garantujeme i u všech televizorů, které budou naší společností na český trh teprve uvedeny.

Panasonic Marketing Europe GmbH, org. složka Česká republika
Palác Karlín, Thámova 289/13, 186 00 Praha 8
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
nalimek



Založen: 11.3.2007
Příspěvky: 581

PříspěvekZaslal: pá říjen 08, 2010 10:02 pm    Předmět: Muzika CS Citovat

Nemyslim, ze by to byl problem jen fy Panasonic, byl jsem u kamarada na prodejne, ma tam celkem dobre prijimace a Muzika CS mu obcas pekne "kostkovala" Laughing Dle poslednich zprav problem vyresen, jiz to ma jet v pohode Oslovuji timto providera: panove nezda se vam, ze jste s tema "vychytavkama" jiz tak trochu trapni Question Question

Naposledy upravil nalimek dne so říjen 09, 2010 11:06 am, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DJDave



Založen: 16.11.2005
Příspěvky: 365

PříspěvekZaslal: so říjen 09, 2010 7:40 am    Předmět: Citovat

Poslední dobou je tu prohlášeního od Skylinku až moc....
Jsou to spíše jen výmluvy za to, že neumí přiznat chybu. S ICE a celým Irdetem to trochunezvládli a neumí se k tomu postavit jako "správní chlapy".

Pak je logické, že opět stoupá odbyt CS karet ("Gitalek").... Wink

Takže se připojuji k nalímkovi... Probuďte se a začnětě řešit problém technicky a ne kecama....
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
zslaby



Založen: 13.10.2008
Příspěvky: 109

PříspěvekZaslal: so říjen 09, 2010 2:26 pm    Předmět: Re: Panasonic a Skylink Citovat

DJDave napsal:
VYJÁDŘENÍ SPOLEČNOSTI PANASONIC
KE ZMĚNĚ TECHNICKÝCH PARAMETRŮ SATELITNÍHO VYSÍLÁNÍ

Dne 29.9.2010 došlo k navýšení datového toku ve vysílání HDTV programů satelitní služby Skylink. Někteří majitelé televizorů značky Panasonic se mohli po této změně setkat s problémy při příjmu programů, kterých se tato změna týká. Tyto komplikace společnost Panasonic nezpůsobila a její televizory korektně zpracovávají satelitní signál v souladu s platnými standardy pro vysílání v EU, tedy i v ČR a SR.

Společnost Panasonic nabídne pomoc všem majitelům televizorů Panasonic, kterým změna technických parametrů provedená provozovatelem vysílání satelitní služby Skylink znemožnila příjem satelitního vysílání některých programů. Konkrétně se jedná o majitele těchto modelů vyrobených v roce 2009: TX-P54Z11, TX-P46Z11, TX-P50V10, TX-P42V10, TX-L37V10, TX-L32V10, TX-P46G15, TX-P42G15, TX-L37G15.

V současné době hledáme ve spolupráci s provozovatelem vysílání satelitní služby Skylink technické řešení, které by u výše uvedených modelů z roku 2009 umožnilo problém s přechodem na nové parametry modulace vyřešit.

Návod na to, jak postupovat a na koho se obrátit při výše uvedených obtížích, bude uveřejněn v nejbližších hodinách na našich stránkách.

Modely vyrobené v roce 2010, tzn. všechny aktuálně prodávané modely s integrovaným satelitním tunerem, jsou schopny signál Skylinku i po provedených změnách přijímat. Plnou kompatibilitu a bezproblémový provoz garantujeme i u všech televizorů, které budou naší společností na český trh teprve uvedeny.

Panasonic Marketing Europe GmbH, org. složka Česká republika
Palác Karlín, Thámova 289/13, 186 00 Praha 8

Společnost Panasonic vyvinula software, který vyřeší potíže způsobené změnou technických parametrů satelitního vysílání.

Nový software, který vyřeší potíže majitelů televizorů Panasonic s příjmem HD programů prostřednictvím satelitní služby Skylink, byl předán k nezávislému testování. To probíhá odděleně na několika místech, aby byla zaručena bezporuchovost vyvinutého řešení. Jeho odladění se očekává během jediného týdne.

Jakmile se tak stane, budou všichni, kdo svoje potíže ohlásili e-mailem či telefonicky společnosti Skylink nebo Panasonic, kontaktováni. Pracovníci Panasonic callcentra s každým z nich individuálně dohodnou, kdy a jak dojde k přehrání původního software právě u jejich televizoru. Společnost Skylink nebude klientům, kterých se tato situace týká, účtovat příjem HD vysílání v době, kdy je kvůli pozměněným parametrům sledovat nemohli.

Pokud jste zaznamenali podobné obtíže u vašeho televizoru a zatím jste to nenahlásili, kontaktujte nás v nejbližších dnech.

Callcentrum Panasonic
Po-Pá: 10:00-15:00
Tel.: + 420 236 032 911
E-mail: panasonic.praha@eu.panasonic.com

_________________
pište na icq rád vám pomůžu a odpovím vaše dotazy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra satelit -> Ostatní Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.




Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com
Skylink | Freesat | PODPORA | Servis Elektroniky | Satelitní Obchod | Hlavní