DJDave
Založen: 16.11.2005 Příspěvky: 365
|
Zaslal: po srpen 27, 2012 1:28 pm Předmět: SKYLINK - poplatky - chat s Glisníkem |
|
|
Ahojky, nedalo mě to... ale musím sem dát výtažek z dnešního on.line chatu s panem Glisnikem...
OTÁZKA: Dobrý den, Vzhledem k tomu, že má Skylink + CSlink skoro 2mil aktivních karet (z toho je jen malé procento lidí, kteří si platí balíčky), u kterých se během dvou let zavede „servisní poplatek“. Budete tedy inkasovat od roku 2014 (možná 2015) cca 58 milionů měsíčně na servisním poplatku. Jaký servis za těchto 58milionů měsíčně (=696 milionů ročně) zajistíte zákazníkům? Pokud jste do této chvíle poskytovali služby zdarma bez poplatku, to jste měsíčně šli do ztráty 58 milionů? Díky za odpověď
MHL
ODPOVĚĎ: Ano, máte pravdu, že náběh Servisního poplatku bude trvat více než dva roky. Na počátku tohoto období naše náklady poplatek nevykryje, na jeho konci by měl pokrýt i potenciálně rostoucí náklady. Zákaznický servis je jedna z mála oblastí, kde se dají náklady optimalizovat, ale taky snadno spočítat. Není problém odhadnout, kolik stojí jeden operátor (mzda, odvody, režie). Není problém si spočítat, kolik operátorů v dvousměnném provozu potřebujete na obsluhu zákazníků (aktuálně cca 4 tisíce hovorů, 2 tisíce e-mailů a tisícovka listovní korespondence denně). A k tomu technická podpora, vedoucí směny, brigádníci atp. Zkuste to dát do excelu a výši poplatku se divit nebudete. A zákaznický servis je jen část nákladů hrazených ze Servisního poplatku. V ostatních oblastech, které se na nákladech podílejí, funguje více méně monopolní prostředí. Oblast podmíněného přístupu, licencí, podpory, satelitní distribuce atp. To jsou všechno služby, které nám může aktuálně poskytovat jediný poskytovatel. A není to nic laciného. Přepřažení na jiného poskytovatele (od Irdeta nebo Astry) by nás stálo pekelné peníze. Jak jsem uvedl již v jedné z předchozích odpovědí, ekonomika našich platforem je dobře patrná z veřejně přístupné dokumentace insolventního řízení s firmou Gital. 27.08.2012 14:22
Já tak nějak nepochopil...to nevěděli dříve, co je bude vše stát ?? Že by si to nedali do "EXELU" ???? _________________ Optibox ANACONDA HD, Filipek 6010, 37LH5000,SG-2100(23,5°; 19,5°; 16°; 13°; 1°w)
Klidně pomohu...pokud mohu. " Nalímku...kde jseš.. |
|