Skylink | Freesat | PODPORA | Servis Elektroniky | Satelitní Obchod | Hlavní
Obsah fóra satelit satelit
forum vyjadřuje názory uživatelů gsmobil.net s tímto forem nemá nic společného
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 
Novinka od německého výrobce Octagon nejlevnější přijímače Enigma2.

SKYLINK - poplatky - chat s Glisníkem

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra satelit -> Ostatní
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
DJDave



Založen: 16.11.2005
Příspěvky: 365

PříspěvekZaslal: po srpen 27, 2012 1:28 pm    Předmět: SKYLINK - poplatky - chat s Glisníkem Citovat

Ahojky, nedalo mě to... ale musím sem dát výtažek z dnešního on.line chatu s panem Glisnikem...

OTÁZKA: Dobrý den, Vzhledem k tomu, že má Skylink + CSlink skoro 2mil aktivních karet (z toho je jen malé procento lidí, kteří si platí balíčky), u kterých se během dvou let zavede „servisní poplatek“. Budete tedy inkasovat od roku 2014 (možná 2015) cca 58 milionů měsíčně na servisním poplatku. Jaký servis za těchto 58milionů měsíčně (=696 milionů ročně) zajistíte zákazníkům? Pokud jste do této chvíle poskytovali služby zdarma bez poplatku, to jste měsíčně šli do ztráty 58 milionů? Díky za odpověď
MHL
ODPOVĚĎ: Ano, máte pravdu, že náběh Servisního poplatku bude trvat více než dva roky. Na počátku tohoto období naše náklady poplatek nevykryje, na jeho konci by měl pokrýt i potenciálně rostoucí náklady. Zákaznický servis je jedna z mála oblastí, kde se dají náklady optimalizovat, ale taky snadno spočítat. Není problém odhadnout, kolik stojí jeden operátor (mzda, odvody, režie). Není problém si spočítat, kolik operátorů v dvousměnném provozu potřebujete na obsluhu zákazníků (aktuálně cca 4 tisíce hovorů, 2 tisíce e-mailů a tisícovka listovní korespondence denně). A k tomu technická podpora, vedoucí směny, brigádníci atp. Zkuste to dát do excelu a výši poplatku se divit nebudete. A zákaznický servis je jen část nákladů hrazených ze Servisního poplatku. V ostatních oblastech, které se na nákladech podílejí, funguje více méně monopolní prostředí. Oblast podmíněného přístupu, licencí, podpory, satelitní distribuce atp. To jsou všechno služby, které nám může aktuálně poskytovat jediný poskytovatel. A není to nic laciného. Přepřažení na jiného poskytovatele (od Irdeta nebo Astry) by nás stálo pekelné peníze. Jak jsem uvedl již v jedné z předchozích odpovědí, ekonomika našich platforem je dobře patrná z veřejně přístupné dokumentace insolventního řízení s firmou Gital. 27.08.2012 14:22

Já tak nějak nepochopil...to nevěděli dříve, co je bude vše stát ?? Že by si to nedali do "EXELU" ???? Laughing

_________________
Optibox ANACONDA HD, Filipek 6010, 37LH5000,SG-2100(23,5°; 19,5°; 16°; 13°; 1°w)
Klidně pomohu...pokud mohu. " Nalímku...kde jseš.. Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra satelit -> Ostatní Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.




Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com
Skylink | Freesat | PODPORA | Servis Elektroniky | Satelitní Obchod | Hlavní